sobota, 22 grudnia 2012

Informacja #2

Mam dziką załamkę... serio.

Otóż, przedwczoraj - miałam gotowy rozdział - ale obejrzałam sobie ostatni odcinek gossip girl na zalukaj.

Okazało się, że jakiś - za przeproszeniem - jebany haker wrzucił tam wirusa. Poszedł mój komputer, poszedł dysk twardy.

Oczywiście wszystkie dane z komputera poszły się jebać, wybaczcie słownictwo.

Ale teraz święta, więc postaram się napisać ten rozdział jeszcze raz jak najszybciej. Obiecuję. Mejbe w poniedziałek na prezent.

A teraz, korzystając z okazji: Chciałabym życzyć wam wszystkim szczęśliwych,ciepłych i rodzinnych świąt w tym roku, bo ja stety niestety rodzinnych mieć nie będę. Różne są ścieżki losu, czy jakoś tak. W każdym razie, życzę wam, żebyście wszyscy byli uśmiechnięci w zarówno przez ten piękny czas, jak i nowy rok. I ogółem, to czego tylko sobie zażyczycie.

I najlepszego nowego roku 2013! Przeżyliśmy wczorajszy koniec świata, jesteśmy fajni! :)

Do usłyszenia. Napisania. Etc.

9 komentarzy:

  1. o Boże, współczuję. serio, strata już napisanego, gorącego rozdziału, to cholernie demotywująca rzecz. (ja tracę chęć do życia, jak przez przypadek usunie mi się magicznie długi komentarz!) ale mam nadzieję, że szybko podźwigniesz się z tej "dzikiej załamki" i już w poniedziałek obdarzysz nas świeżutkim rozdziałem :)

    swoją drogą, to będzie przestroga dla mnie, bo też oglądam seriale na zalukaj.tv ;O chyba zaczynam się bać tej strony xd

    Pozdrawiam i życzę cudownych świąt mimo wszystko :)

    + nie wiem jak u Ciebie, ale mnie osobiście zakończenie "Gossip Girl" rozjebało!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, znam ten ból. Jak swego czasu męczyłam się na onecie to zdarzało się, że moje komentarze ginęły tragicznie razem z moją weną i chęcią do życia xC
    Także łączę się z Tobą w bólu.

    I również życzę Ci wesołych, przyjemnych świąt, w czasie których będziesz mogła przede wszystkim odpocząć. Prócz tego umiejętności rozwiązywania problemów, zdrowia, szczęścia i nieuciekającej weny, która będzie na każde Twoje zawołanie. I bardzo zabawnego sylwestra w towarzystwie bliskich Ci osób! Wesołych Świąt!

    Btw. przeżyliśmy już tyle końców świata, że moglibyśmy spokojnie uchodzić za nieśmiertelnych. xP

    OdpowiedzUsuń
  3. po przeczytaniu tego błyskawicznie zeskanowałam komputer ale na szczęście nie mam żadnych wirusów xD
    też oglądałam GG na zalukaj i przy okazji co sądzisz o finałowym odcinku? ;D mnie zatkało na jakąś dobrą godzinę, jak dowiedziałam się, że to Dan był plotkarą..
    Wesołych oraz weny i cierpliwości przy pisaniu rozdziałów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że nigdy się nie dałam przekonać na korzystanie z zalukaj i od trzech lat jestem wierna kinomaniakowi. Jakieś 12 seriali obejrzanych, wirusa brak.
    Czekam niecierpliwie na rozdział, wyobrażam sobie jak się musiałaś wkurzyć.

    Wesołych świąt!( Szczęśliwego Nowego Roku jeszcze nie życzę, bo mam nadzieję, że będę miała okazję to zrobić pod nowym rozdziałem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Plosię o nowy rozdział jak najszybciej. Pliś T.T Jakiś czas temu przestałam oglądać Naruto i czytać związane z nim opowiadania(akatsuki, shikatema, etc.) Chyba było to we wrześniu, sierpniu. Niestety tak to jest jak dopadnie człowieka mania na mangę i anime SK(Shaman King, czyli po polsku Król Szamanów) Serdecznie polecam. Ale oglądajcie anime po polsku. Tak po polsku. Według mnie lepsza jest polska wersja tego anime, niż japońska, czy chociażby angielska. Co prawda ma trochę niedociągnięć i ze dwa, trzy błędy, ale wybaczamy mu to. Nie wiedziałam że tak bardzo będzie mi brakować blogów Shikatema. Rozdział jak zywkle ekstra. Czekam na kolejny. SK możecie obejrzeć na YT. Nigdzie indziej nie mogłam go znależć. Czuję niedosyt. Według mnie anime powinno się skończyć zupełnie inaczej. A i jeszcze jedno... I love you Hao! :3 Jak obejżycie SK, to będziecie wiedzieć o kogo chodzi. Pozdrawiam wszystkich czytających i autorkę niegdyś Kamila :D, a teraz Ha_Kami_Draco_Dei *Tak, tak, dopadła mnie mania Harry'ego Potter'a. Moja ulub. część to Książę Półkrwi, bo... no oczywiście, że dlatego, bo jest tak najwięcej Smoq'a(Dracon'a Malfoy'a)* Sorki, ale chyba powinnam ograniczyć cukier. Za długie komenty. Zdecydowanie za długie. Dobra, koniec. Pozdrowienia i See ya!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej!
    Zostałaś nominowana do Liebster Award na http://neji-tenten-przyjaciele-na-zawsze.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Zostałaś nominowana do Liebster Award! http://konohahighschoolstories.blogspot.com/p/zabije-wysadze-c1-zatuke-piesciami.html

    OdpowiedzUsuń
  8. O Mój Boże. Od ponad 6 lat kiedy znam Naruto nie widziałam tak dobrze napisanego opowiadania o ShikaTema, strasznie się cieszę. Tak szczerze to ma już serdecznie dosyć wyszukiwania o nich pojedynczych zdań na innych blogach :D A i patrząc obiektywnie jest to jeden z najlepiej napisanych blogów o Naruto jakie czytałam (uwierz mi, wstyd się przyznać ale trochę tego było ^ ^')
    Poza tym jestem wielką fanką Ino, która tu ma klasę, choć nie obraziłabym się za jeszcze jakieś wstawki z nią :D O, i jak sobie NejiTen radzi...
    No i oczywiście chwali ci się wielowątkowość, świat w którym żyje więcej niż trójka ludzi jest niezwykle interesujący, co nie? :P
    A teraz za przeproszeniem, zbieraj tyłek i dawaj nowy rozdział. Chce zobaczyć jak się Temari dowiaduje że Nara przeleciał największą szmatę w wiosce zaraz po tym jak się z nią całował.

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeeey, co jest!? Czekamy i czekamy na ten rozdział...
    Cytując koleżankę wyżej: zbieraj tyłek i dawaj nowy rozdział!

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń