środa, 28 stycznia 2015

Nowe dziecko!

   Domyślam się, że ,,rychło w czas" powróciłam, ale jednak!

    Miałam zacząć SasuSaku wcześniej, strona spokojnie czeka od dwóch lat, ale niestety wyszło tak, że natrafiłam w życiu prywatnym na sporo przeszkód i musiałam je pokonywać.
    Teraz trwa pozorny spokój, a poza tym - SasuSaku i ShikaTema są kanonem! <3
    Wena naszła mnie na nowo, całą historię mam dokładnie obmyśloną i tym razem nie ma szans, żebym zniknęła z jakiegokolwiek powodu.

   Przedstawiam wam - Im right here. Forever!

 
,,   Sakura: Przeciętna dziewczyna z Tokio. Dobra uczennica, odwiecznie otoczona przyjaciółmi. Ambitna, niezainteresowana - jak dotąd - płcią przeciwną. Całe życie poświęciła na naukę, byleby spełnić swoje marzenia i zostać prawnikiem. Teraz, po pięciu latach studiowania na Columbii (Liga Bluszczowa, USA) powraca do rodzinnego miasta, a jej życie odwraca się do góry nogami.


   Sasuke: Doświadczony, bogaty 23-latek, pochodzący z Tokio. Dupek. Jego żywot nigdy nie był prosty - od zawsze musiał zmagać się z wieloma problemami: śmierć rodziców, brat w więzieniu, warta kilka miliardów firma na głowie. Nigdy się nie poddaje, wytrwale dąży do wyznaczonego sobie celu. Prowadzi dwa życia, choć ledwo daje radę je łączyć. Raz piekielnie bogaty właściciel Uchiha Company, a raz otoczony znajomymi współwłaściciel klubu nocnego.


   Opowieść o niespotykanej, zapierającej dech w piersiach przyjaźni.
   Opowieść o bezwarunkowej, choć trudnej miłości.
   Opowieść o nieustannej walce, pewności siebie i wytrwałości w dążeniu do celu.
   Opowieść o ,,Ekipie z Rendanu".
   Opowieść o Sakurze i Sasuke."




Mam nadzieję, że się tam zobaczymy!

3 komentarze:

  1. A czy to opowiadanie będzie kontynuowane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope, przykro mi ale wątpię, bo dosyć dojrzałam i musiałabym zacząć je od początku, jeśli miałabym je ciągnąć.

      Usuń
  2. Wielka szkoda :< Ale lubię twój styl i mimo, że nie lubię SasuSaku, to przeczytam twoje kolejne opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń